underbaraste året

Älskling jag vill att du ska veta att du har förbättrat mitt liv till de bästa. ett år har gått och jag älskar dej mer för varje dag. de finns ingen bättre människa för mej. du gör mej lycklig. när man ser dej börjar man le och fast du vet de  redan är du min drog , jag klarar mej inte utan dej , du är min bästavän och pojkvän du har alltid funnits vid min sida i både dåliga och bra stunder och de e omöjligt att förklara vad de betyder för mej.
den bästa platsen på jorden e din famn, man är tryg och älskad.

älskar dej tobias peter lundberg.



allt för dej älskling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackert:-) <3 Man blir ju rörd till tårar// Michaela

2009-08-17 @ 11:38:13
Postat av: felicia:D<3

Gud så underbart :)

2009-08-17 @ 14:24:06
URL: http://fellun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0