dagen efter

go morgon go morgon gubbar

hoppas allt är bra med er , de känns som de e storm ute och man själv sitter i en liten skrutig stuga mitt på ett berg , eller de låter så iallafall. hade jätte mysigt igår , människor kom fram och sa att de va tråkigt men jag kunde faktist inte hålla me på den punkten. de blev kallt och många kramar , så jag e bara jätte nöjd me kvällen.

kanske en liten fika me aissa idag , ska iallafall träffa henne.


amanda på ung 08 , hon kanske gick lite vilse , vem vet?

pussar, johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bloggg

2009-08-16 @ 11:15:56
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: mandi:)

H A H A, kan man nog säga att jag gjorde:P<3

2009-08-23 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0