började gråta när polisen kom

hejhej fölåt för dendåliga uppdateringen , läxor hela tiden.
men idag e de hemma för mej ,iallafall tills jag ska träffa tobias och sara , ikväll blir de singstar.
natten som presis har slutat kan jag lugnt säga var den vidrigaste på länge , vi hade inbrott från klockan tre. dom slog bokstavligt in dörren till lägenheten och tänker tjuva tven , jag syster och mamma satt inne och skakade  på toan medans vi väntade på polisen , när vi fick reda på att polisen var vid porten började jag gråta , de va så vidrigt.
vi har nu förbjudit pappa att åka iväg på fler klassträffar i lessebo , när han gjorde de för några år sedan förlorade jag den underbara mannen jag kallade morfar och nu höll tv på att springa iväg.

lång men viktig läsning!

nu e de bara övervinna tröttheten och ha en underbar daga

pussar , johanna

Kommentarer
Postat av: Antonia

Men gud! Det måste du berätta mer om när vi ses!

2009-08-30 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0